EmmausZangers

Groepsfoto van De EmmausZangers

Veel vieringen in de Emmauskerk worden muzikaal ondersteund door de EmmausZangers. Dit koor is in 2022 ontstaan door samenvoeging van het Emmauskoor en het Tussenkoor. Het koor staat onder leiding van Huub van Woerden en wordt begeleid door José de Vries achter het orgel. De koorleden zijn allemaal erg betrokken en de onderlinge sfeer is bijzonder goed. Koorleden zien echt naar elkaar om.

Het koor zingt niet bij elke viering. Ongeveer om de week én zeker op feestdagen zingen de Emmauszangers tijdens de (zondags)viering. In de andere vieringen is er samenzang, meestal onder begeleiding van het orgel.

Het koor repeteert op dinsdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in de Emmauskerk.

Nieuwe zangers gezocht

Houd je van zingen en wil je graag met het koor bijdragen aan een mooie viering? Dan zijn we op zoek naar jou. Meld je aan via:

• Marianne Cattenstart
    telefoon: 030-604 58 88