Geboorte H. Johannes de Doper kerk

Montfoort, Linschoten

Welkom op deze startpagina van onze geloofsgemeenschap “Geboorte H. Johannes de Doper”. Op deze hoofdpagina (‘scrol’ omlaag) staat een samenvattend overzicht van het recente nieuws (op publicatiedatum), aankomende activiteiten, familieberichten en vieringen. Via het submenu vindt u een overzicht van vaste informatie van onze geloofsgemeenschap. Handig zijn wellicht de “KNOPPEN ” of de links in deze tekst naar de pagina’s van Ontmoeten ráákt!. de 100 jarige Johannes de Doperkerk (binnenkort) en  “Waar kan ik terecht voor?”  Deze website heeft ook de gebruikelijke zoekfunctie (met de loep rechtsboven).

Onze contactgegevens zijn

Geloofsgemeenschap Geboorte H. Johannes de Doper,
Pastoor Spaanplein 2
3417 HV  Montfoort
Telefoon: 0348–47 12 75
E-mail: info-johannes@3eenheidparochie.nl

U bent dagelijks welkom

Kerk en huiskamer zijn alle dagen open van 10.00 uur tot 12.00 uur. Er is dan een gastdame/heer aanwezig in de huiskamer. Secretariaat openingstijden: maandag, woensdag en donderdag van 9.00 – 12.00 uur.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief BIJ-Johannes

Elke vrijdagmorgen 9.30 uur versturen wij onze digitale nieuwsbrief ‘BIJ-Johannes’ met een overzicht van nieuwe berichten en activiteiten en andere wetenswaardigheden. Deze is onmisbaar als u goed op de hoogte wilt blijven. Scrol naar beneden voor een aanmeldformulier van onze nieuwsbrief

De webmasters/redactie kunt u bereiken via: nieuws-johannes@3eenheidparochie.nl.

Helma Spruit en Ben van Blokland

Nieuws - Johannes de Doper