Vijfde zondag van Pasen

Type: Woord- en Communieviering
Locatie: Geboorte H. Johannes de Doper kerk
Voorganger: Diaken Johan den Hartog

Gebedsintenties: Martin Bon-1ste jaargedachtenis, Goof van Wijk, Jan Lamers, Wil van den Haselkamp, Cees Vlooswijk, Piet Rutges, Greet van de Bilt, Cees van Zoelen

In verbondenheid met Jezus

Op de 5e zondag van Pasen horen we het bekende verhaal over Jezus als de ware wijnstok en over zijn Vader als de wijngaardenier. Een goede wijnstok brengt goede vruchten voort. In de viering gaan we op zoek naar wat wij nodig hebben om goede vruchten voort te brengen. Mogelijk kan het thema ‘ In verbondenheid met Jezus ‘ ons daarbij helpen. Diaken den Hartog zal ons in deze Woord- en Communieviering voorgaan en het koor New Generation heeft er naar aanleiding van de lezingen weer toepasselijke liederen bij gezocht die ons kunnen inspireren.Wij nodigen u van harte uit om 10.00 uur mee te komen vieren, maar u kunt ook meevieren via kerkdienst gemist.